четвер, 22 жовтня 2015 р.

Класифікація  самостійних  робіт
За дидактичною метою
За рівнем самостійності учнів
За ступенем індивіду-
алізації
За джерелом
 і методом
отримання
знань
За фор-
мою
 вико-
нання
За місцем вико-нання
- Навчальні
1. Роботи з формування знань
2. Роботи з формування вмінь
  Самостійні роботи за зразком. Реконструктивно-варіативні (аналіз умови, вміння переформулювати, вибір раціонального методу)
Загально-класні


Групові
Робота з книгою


Розв’язання й
складання задач
Усні



Письмо-ві
Класні



Домашні
Контролюючі
  Частково-пошукові чи   евристичні (перенесення знань в нестандартну ситуацію) Дослідницькі, або творчі (висунути й перевірити гіпотезу)

Індивідуальні
Лабораторні та
практичні роботи

Підготовка
 доповідей,
рефератів


Класифікація  уроків
За дидактичною
 метою
За методикою їх проведення
За організацією
Урок формування нових знань та навичок
-          Лекція
-          Бесіда, розповідь
-          Самостійне вивчення
- Урок-лекція
- Урок – ділова гра
Урок закріплення загальнонавчальних умінь та навичок
- Розв’язання задач під керівництвом учителя
- Самостійні роботи
- Лабораторні роботи
- Урок-практикум
- Урок-змагання
 - Урок з дидактичною грою
Урок узагальнення та систематизації набутих знань та навичок
-Узагальнювальна        лекція
- Повідомлення учнів
- Самостійно
 -Комбінований  урок
 -Урок-консультація
 - Урок-дискусія
Урок перевірки набутих знань та навичок учнів
- Фронтальне
   опитування
- Тест
- Усна чи письмова контрольна робота
- Залік
- Індивідуальна бесіда
-Урок-залік
-Урок-семінар

Контент завантажено з ресурсу http://mkrmk.at.ua/poradu_molodomy.doc


Немає коментарів:

Дописати коментар