Класифікація самостійних
робіт
За дидактичною метою
|
За рівнем самостійності
учнів
|
За ступенем індивіду-
алізації
|
За джерелом
і методом
отримання
знань
|
За фор-
мою
вико-
нання
|
За місцем вико-нання
|
- Навчальні
1. Роботи з формування знань
2. Роботи з формування вмінь
|
Самостійні роботи за зразком.
Реконструктивно-варіативні (аналіз умови, вміння переформулювати, вибір
раціонального методу)
|
Загально-класні
Групові
|
Робота з книгою
Розв’язання й
складання задач
|
Усні
Письмо-ві
|
Класні
Домашні
|
Контролюючі
|
Частково-пошукові чи евристичні (перенесення знань в
нестандартну ситуацію) Дослідницькі, або творчі (висунути й перевірити
гіпотезу)
|
Індивідуальні
|
Лабораторні та
практичні роботи
Підготовка
доповідей,
рефератів
|
Класифікація уроків
За дидактичною
метою
|
За методикою їх проведення
|
За організацією
|
Урок формування
нових знань та навичок
|
-
Лекція
-
Бесіда, розповідь
-
Самостійне вивчення
|
- Урок-лекція
- Урок – ділова гра
|
Урок закріплення
загальнонавчальних умінь та навичок
|
- Розв’язання задач під керівництвом учителя
- Самостійні
роботи
- Лабораторні
роботи
|
- Урок-практикум
- Урок-змагання
- Урок з
дидактичною грою
|
Урок узагальнення
та систематизації набутих знань та навичок
|
-Узагальнювальна
лекція
- Повідомлення учнів
- Самостійно
|
-Комбінований урок
-Урок-консультація
- Урок-дискусія
|
Урок перевірки
набутих знань та навичок учнів
|
- Фронтальне
опитування
- Тест
- Усна чи письмова контрольна робота
- Залік
- Індивідуальна
бесіда
|
-Урок-залік
-Урок-семінар
|
Контент завантажено з ресурсу http://mkrmk.at.ua/poradu_molodomy.doc
Немає коментарів:
Дописати коментар