Англійська
мова
1-4 класи
загальноосвітні
навчальні заклади
|
|||
Клас
|
Компетенція
|
Зміст
зауваження
|
Зміни
|
1
|
Лексична
|
словосполучення
«Члени родини» передбачає родинні
зв’язки (тітка, двоюрідний брат тощо)
|
Варто
змінити на «Члени сім’ї».
|
1
|
Граматична
|
Спонукальні
речення у стверджувальній та
заперечувальній формах. Stand
up!
Don’t
stand
up.
Діти
ще тільки сягають значень слів, що
позначають дії. Заперечувальна форма
буде утруднювати розуміння команди.
|
Вилучити
заперечу вальну форму. Останнє речення
сформулювати так:
«Спонукальні
речення у стверджувальній формі: Stand
up. Stop
it. Repeat,
please.»
|
1
|
Соціокультурна
|
Беручи
до уваги одногодинне навантаження,
вік та переважаючі рецептивно-репродуктивні
види діяльності, не варто очікувати
від першокласника, щоб він був у змозі
«обирати і вживати» відповідні до
ситуації фрази і слова.
|
У
перших двох пунктах слова «обирати і
вживати» замінити на «розуміти і
відтворювати».
|
1
|
Загальнонавчальна
|
Уміння
«співпрацювати у парі/групі» є
недоречним для 1 класу. Неможливо
навчити цьому шестирічну дитину.
|
Оскільки
у 1му класі надаємо перевагу ігровим
методам навчання, доцільно додати:
«співпрацювати
з вчителем та однокласниками під час
гри».
|
2
|
Лексична
«Місяці»
|
Для
семирічних дітей складно буде вивчати
такі слова як January, August
etc.
|
Лексику
з теми «Місяці» варто забрати і
перенести у наступний 3й клас.
Для
2 го класу достатньо вивчити пори
року.
|
2
|
Граматична
Present
Simple
|
У
Present Simple діти розглядають тільки
дієслова to
be,
have/
have
got
вивчаючи їх конструкції
у стверджувальних, заперечувальних
та питальних реченнях. Інші дієслова
вони вивчають як лексику у структурі
I can… або у наказовому способі як
команду чи інструкцію
до гри, вправи…
|
Доцільно
змінити на:
Дієслово:
to
be,
have/
have
got
у Present
Simple.
Модальне
дієслово: can
(Це
є доречним з огляду на колонку «засоби
вираження» і відповідає можливостям
дітей).
|
2
|
Граматична
|
Додати
вилучену з 1 класу заперечувальну
форму спонукальних речень.
|
В
кінці переліку граматичного матеріалу
додати:
Спонукальні
речення у стверджувальній та
заперечувальній формах. Stand
up! Don’t
stand up.
|
2
|
Загальнонавчальна
|
У
зарубіжній та вітчизняній методичній
літературі стверджується, що навчати
взаємодіяти учнів на уроці треба
розпочинати з роботи у парах. Враховуючи
2годинне тижневе навантаження і
можливості 7 річних дітей, уміння
«співпрацювати у групі» у цьому класі
ще буде недосяжне.
|
Залишити
як «співпрацювати у парі».
|
3
|
Лексична
|
У
2му класі було вилучено лексику
«Місяці», яку варто запропонувати у
цьому класі. Крім того, доцільно додати
лексику з теми «Погода» для того, щоб
вони могли елементарно описувати пору
року чи місяць.
|
Додати
«Місяці», а також «Погода».
|
3
|
Граматична
|
Як
діти цього віку можуть
описувати пору року, погоду? (див.вище)
Очевидно, що для цього варто навчити
конструкції безособового речення
типу ‘It is warm
in spring. It is
snowy in winter. etc”
|
З
граматичної компетенції для 4 класу
варто забрати «Безособові
речення. It
is
sunny.»
і додати до граматичної компетенції
у цьому, 3 класі.
|
3
|
Граматична
|
Для
опанування пропонується надто багато
видо-часових форм дієслова.
|
Пропоную
перенести Future Simple до наступного класу.
(Для
цього року для учнів достатньо буде
засвоїти часові форми Present
Simple та Past Simple, а також структуру
There
is
/ there
are
та модальні дієслова
can,
may,
must.)
|
3
|
Граматична
«Прийменник»
|
З
огляду на тематику й лексичне наповнення
у 3 класі вивчення прийменників over,
across є
недоцільним. Їх вивчення стає доречним
у наступному класі під час опанування
матеріалом з лексикою «Населені
пункти. Види транспорту.» тощо
|
Вилучити
прийменники over, across
|
3
|
Граматична
«Прийменник»
|
Прийменники
up, down
не є прийменниками часу, як зазначено.
Треба виправити помилку, додавши їх
до прийменника напрямку.
|
Блок
«Прийменник» сформулювати так:
Прийменник:
місця
(on, in, under),
напрямку
(to, up, down),
часу
(before, after)
|
4
|
Граматична
|
З
метою розвантаження у 3му класі
пропонувалося вилучити опанування
структурами у Future Simple та додати до
граматичної компетенції 4 класу
|
Додати
Future Simple
|
4
|
Граматична
|
Часова
форма Present Perfect є складною для розуміння
і засвоєння у початковій школі при 2
год.тижневому навантаженні
|
Вилучити
Present Perfect з граматичної компетенції
для цього класу.
|
4
|
Граматична
|
«Безособові
речення. It
is
sunny.»
зазначати у цьому
класі недоречно, оскільки цей тип
речення пропонувався до розгляду
раніше.
|
Забрати
«Безособові
речення. It
is
sunny.»
(Було запропоновано у попередньому
класі. Див.вище)
|
4
|
Засоби
вираження
|
Немає
жодного засобу для демонстрації
часової форми Future Simple або тематики
«Подорож. Транспорт», що пропонується
у даному класі.
|
Додати
як засіб вираження
речення, наприклад:
He will go there by plane.
|
4
|
Лексична
|
Варто
упорядкувати тематику лексики.
|
Оскільки
є «Види дозвілля», виключити «Вільний
час». Після «Населені пункти» додати
«Громадські споруди».
|
Корисне для роботи
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар