КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О.
КАРП’ЮК (105 год.)
І семестр
№
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
||
1.
|
|
Знову до школи
|
a blackboard,
a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a
pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books,
lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper
basket
|
Зворот «there is/ there are»
|
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6
|
Ex.
1, p. 9
|
Ex.
1, p. 7
|
Впр. 8, с. 6
|
||
2.
|
|
Режим дня школяра
|
|
|
|
Ex.
3-5, p. 8-9
|
Ex.
3, p. 10
|
Ex. 2, p. 7-8
|
Впр. 2, с. 10
|
||
3.
|
|
Наші друзі
|
Activity, relative, cuddly, similar
|
|
Ex.
4, p. 14
|
Ex.
2, p. 13
|
|
Ex.
1, p. 13, Ex. 5, p. 14
|
Впр. 2, с. 14-15
|
||
4.
|
|
Зовнішність наших
друзів
|
|
Питальні речення
|
Ex. 4, p. 16
|
|
Ex. 1а,
p. 17
|
Ex. 3, p. 16
|
Впр. 1b, с. 18
|
||
5.
|
|
Як виглядає твій друг?
|
|
Present
Simple, Present Continuous
|
Ex.
5, p. 19-20
|
Ex.
2, p. 18
|
Ex. 3-4, p. 19
|
|
Впр. 6, с. 20
|
||
6.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||
7.
|
|
Характер мого друга
|
|
Present
Simple, Present Continuous
|
Ex.
4, p. 22
|
Ex.
1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22
|
Ex. 7, p. 21
|
|
Впр. 2, с. 21
|
||
8.
|
|
Риси характеру
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23
|
|
Скласти розповідь про свого друга
|
||
9.
|
|
Я та мої друзі. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
||
10.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до
тексту
|
||
11.
|
|
Шкільне життя. Я, моя
сім’я і друзі. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми
|
||
12.
|
|
Моя сім’я
|
Ex. 1, p. 24;
beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy
|
|
|
Ex.
4, p. 26
|
Ex. 2,
p. 24
|
Ex. 3,
p. 24-25
|
Впр. 5, с. 26
|
||
13.
|
|
Звичайнісінька сім’я
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak
|
Присвійний відмінок
|
Ex.
1-2, p. 27
|
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29
|
|
|
Впр. 3, с. 30
|
||
14.
|
|
Зовнішність членів
родини
|
|
Прислівник
|
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31
|
Ex. 1, p. 32
|
|
Впр. 2, с. 32
|
||
15.
|
|
Розповідь про сім’ю
|
|
Ступені порівняння
прикметників і прислівників
|
Ex. 4-5, p. 33-34
|
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34
|
Ex. 1, p. 34
|
|
Впр. 2, с. 34-35
|
||
16.
|
|
Як виглядають члени твоєї родини?
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38
|
Ex. 4, p. 36
|
Ex. 1, p. 36
|
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37
|
Впр. 3, с. 36
|
||
17.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||
18.
|
|
Друзі пізнаються в біді
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38,
|
Ex. 10, p. 39
|
Впр. 8, с. 38
|
||
19.
|
|
Про мене.
|
Повторення актуальної лексики
|
|
|
|
|
|
Впр. 12, с. 40
|
||
20.
|
|
Сім’я мого друга.
Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити постер
|
||
21.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex. 4, p. 43
|
Ex. 2, p. 42
|
Ex. 3, p. 43
|
Ex. 1, p. 41-42,
Ex. 5, p. 43
|
Впр. 6, с. 43
|
||
22.
|
|
Я, моя сім’я і
друзі. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||
23.
|
|
Школа
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science
|
|
Ex. 3, p. 49
|
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51
|
Впр. 5, с. 50
|
||
24.
|
|
Наша школа
|
|
Модальні дієслова
|
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54
|
|
Ex. 1-2, p. 52
|
Ex. 4, p. 53
|
Впр. 6, с. 54
|
||
25.
|
|
Шкільні предмети
|
|
|
Ex. 3а, p. 57-58
|
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59
|
|
|
Впр. 3b, с. 59
|
||
26.
|
|
Розклад уроків
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion
|
|
Ex. 6, p. 60
|
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64
|
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а,
p. 63
|
Ex. 1, p. 61
|
Впр. 5b, с. 64
|
||
27.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||
28.
|
|
Шкільні
правила
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81
|
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80
|
Написати свої шкільні
правила
|
||
29.
|
|
Школа в Україні та
Великій Британії
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь
|
||
30.
|
|
Урок англійської мови
|
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82
|
|
|
|
Впр. 5bc, с. 82
|
||
31.
|
|
Мій улюблений предмет. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити проект
|
||
32.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план
|
||
33.
|
|
Шкільне життя.
Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||
34.
|
|
Cпорт
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse
riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing,
skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing
|
|
Ex. 1-2, p. 81,
|
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68
|
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68
|
Впр. 4, с. 69
|
||
35.
|
|
Види спорту
|
|
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71
|
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71
|
Впр.. 5, с. 72-73
|
||
36.
|
|
Спортивні ігри
|
|
Питальні речення.
Сполучники
|
|
Ex. 1, 3, p. 74
|
Ex. 2, p. 74-75
|
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76
|
Впр. 7, с. 76
|
||
37.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
||
38.
|
|
Спорт в Україні
|
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78
|
Ex. 1, p. 78-79
|
|
Впр. 2,с. 79
|
||
39.
|
|
Спорт в Україні та
Великій Британії
|
|
|
|
|
|
|
Написати листа
|
||
40.
|
|
Мій улюблений вид
спорту
|
|
|
Ex. 9, p. 84
|
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85
|
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84
|
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту
|
||
41.
|
|
Спорт у моєму житті.
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь
|
||
42.
|
|
Мій улюблений
спортсмен. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити презентацію
|
||
43.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex. 2, p. 87
|
Ex. 3, p. 87
|
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87
|
Читати текст
|
||
44.
|
|
Спорт.
Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
||
45.
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику
|
||
46.
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила
|
||
47.
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
||
48.
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули
|
||
ІІ семестр
№
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
Примітки
|
||
Тема «Харчування»
|
||||||||||||
49.
|
|
Продукти харчування
|
Ex. 1, p. 92
bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar
|
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94,
|
Ex. 4, p. 94
|
Ex.
2, p. 93
|
|
Впр. 2,с. 94-95
|
|
||
50.
|
|
Овочі та фрукти
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important
|
|
Ex. 1ab, p. 98
|
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97
|
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98
|
Впр. 6, с. 97
|
|
||
51.
|
|
Солодощі
|
|
«Much/many»
|
Ex. 4c, p. 100
|
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101
|
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101,
|
Підготувати розповідь
|
|
||
52.
|
|
Улюблені страви
|
|
Структури «Would/wouldn’t»
|
Ex.2, p. 102
|
|
Ex.3b, p. 102
|
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103
|
Повторити вивчені слова
|
|
||
53.
|
|
Улюблені страви моєї
родини
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
|
||
54.
|
|
Традиції
харчування
|
|
Позначення дії в майбутньому
|
|
Ex.1, p. 105
|
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106
|
Впр.4а, с. 107
|
|
||
55.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
|
||
56.
|
|
Їжа і напої
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108
|
Ex.1-2, p. 109
|
|
Впр.3, с. 109
|
|
||
57.
|
|
Харчування.
|
|
|
|
|
|
|
Написати меню для
шкільної їдальні
|
|
||
58.
|
|
Різноманітні рецепти
приготування їжі. Улюблений рецепт моєї родини. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити проект
|
|
||
59.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план
|
|
||
60.
|
|
Харчування. Контрольна
робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
|
||
Тема «Покупки»
|
||||||||||||
61.
|
|
Покупки
|
Ex.3, p. 111
|
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111
|
Ex.2, p. 110
|
|
|
Вивчити слова
|
|
||
62.
|
|
Покупки у
Великобританії
|
Cash, cashier, cheap,
goods, price,
sale, self-service, size, trolley,
ready-made
|
|
Ex.5, p. 115
|
Ex.2-4, p. 114
|
|
Ex.1, p. 112-113
|
Переказувати
текст
|
|
||
63.
|
|
В
супермаркеті
|
Ex.3, p. 118
Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool
|
|
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119
|
Ex.1c, p.
116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120
|
|
Ex.2, p. 117
|
Вивчити слова
|
|
||
64.
|
|
Ми скупляємося
|
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння
прикметників та прислівників
|
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121
|
Ex.4-6, p. 121-122
|
Ex.7а, p. 122
|
|
Впр.7b, с. 122
|
|
||
65.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
|
||
65.
|
|
Покупки в Лондоні
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,
well-stocked
|
|
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127
|
|
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125
|
Впр.4, с. 124-125
|
|
||
68.
|
|
У гастрономі
|
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131
|
|
Ex.1, p. 128,
|
Впр.2, с. 128-129
|
|
||
69.
|
|
Мій улюблений магазин
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
|
||
70.
|
|
В універмазі
|
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131
|
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132
|
Підготувати розповідь
|
|
||
71.
|
|
Ходимо
по крамницях
|
|
|
Ex.7b, p. 133
|
|
|
Ex.7а, p. 133
|
Впр.1-2, с. 133-137
|
|
||
72.
|
|
Покупки моєї родини.
Проект
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь
|
|
||
73.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137
|
|
Ex.1-2, p. 133-137
|
Повторити вивчені слова
|
|
||
74.
|
|
Покупки. Контрольна
робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та
граматику теми
|
|
||
Тема « Подорож»
|
||||||||||||
75.
|
|
Види транспорту
|
Види транспорту,
Ex.1-2, p. 142-143
|
|
|
Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145
|
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145
|
Впр.4,с. 146
|
|
||
76.
|
|
В аеропорту
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring,
troublesome
|
|
Ex.6, p. 147, Ex.1, p. 148,
|
Ex.7, p. 147, Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149
|
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149
|
Впр.5, с. 150
|
|
||
77.
|
|
На автостанції
|
yet, already,
never, ever, recently, lately
|
Прислівники
|
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151
|
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152
|
Ex.4, p. 152
|
|
Впр.7, с. 153
|
|
||
78.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
|
||
79.
|
|
На вокзалі
|
Carriage, flight, passenger, platform, return, single
|
|
Ex.2, p. 154
|
Ex.3, p. 154
|
|
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155
|
Впр.6, с. 155
|
|
||
80.
|
|
На землі і в повітрі
|
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156
|
|
Підготувати проект
|
|
||
81.
|
|
Мій улюблений спосіб
подорожування
|
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги
|
|
||
82.
|
|
Подорожуємо.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова
|
|
||
83.
|
|
Подорожуємо країнами
світу.
|
Ex.1, p. 160
|
Ступені
порівняння прикметників
і прислівників
|
Ex.4а, p. 169
|
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169
|
Ex.3, p. 163
|
Ex.3, p. 163
|
Впр.5, с. 170
|
|
|
|
84.
|
|
Способи подорожування
моїх друзів. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
|
||
85.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план
|
|
||
86.
|
|
Подорож. Контрольна
робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику
теми
|
|
||
Тема « Україна. Великобританія»
|
|
|||||||||||
87.
|
|
Лондон
|
Визначні пам’ятки Лондона
|
|
|
Ex.2a, p. 161-162, Ex.1-2, p. 167
|
|
Ex.2b, p. 161-162
|
Підготувати розповідь
|
|
||
88
|
|
Київ
|
Визначні пам’ятки Києва
|
|
|
Ex.6, p. 167,
|
|
Ex.5, p. 164-166
|
Підготувати розповідь
|
|
||
89.
|
|
Подорожуємо навколо світу
|
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани
|
Означений артикль «the»
|
Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173
|
Ex.2, p. 172
|
|
Ex.1, p. 168
|
Впр.1, с. 172
|
|
||
90.
|
|
Цікаві місця світу
|
|
|
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175
|
|
Ex.2, p. 174-175, Ex.5-6, p. 176-177
|
Впр.1, с. 178
|
|
||
91.
|
|
Подорож Україною та
Великобританією
|
|
Present Perfect Tense
|
|
Ex.1-2, p. 180-181
|
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182
|
Впр.2, с. 179
|
|
||
92.
|
|
Подорож Україною та
Великобританією
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір
|
|
||
93.
|
|
Використання граматики
на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи
|
|
||
94.
|
|
Придбання квитків
|
|
|
Ex.9, p. 184
|
Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185
|
Ex.5, p. 183
|
|
Підготувати розповідь
|
|
||
95.
|
|
Подорож.
|
|
|
|
Ex.1, p. 187
|
Ex.12, p. 186, Ex.2, p. 187
|
|
Впр.3, с. 187-189
|
|
||
96.
|
|
Подорож визначними місцями України та
Великобританії.
Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити постер чи
листівку
|
|
||
97.
|
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex.4, p. 189
|
|
|
Ex.3, 5, p. 187-189
|
Переказувати
текст
|
|
||
98.
|
|
Подорож. Україна.
Великобританія. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику
теми
|
|
||
99.
|
|
Мої майбутні літні
канікули
|
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги
|
|
||
100.
|
|
Мої майбутні літні
канікули
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь
|
|
||
101.
|
|
Повторення та
систематизація
|
|
|
|
|
|
|
Написати лист
|
|
||
102.
|
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику
|
|
||
103.
|
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила
|
|
||
104.
|
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми
|
|
||
105.
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули
|
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар