ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ
ДО СУЧАСНОГО УРОКУ
Чітке формулювання освітніх завдань загалом і
їх складових. Зв’язок з розвивальними й виховними завданнями уроку. Визначення
місця даного уроку в загальній системі уроків.
Визначення оптимального змісту уроку відповідно
до вимоги навчальної програми й мети уроку,
з урахуванням рівня підготовки та підготовленості учнів.
Прогнозування рівня засвоєння учнями наукових
знань, сформованості умінь і навичок, як на уроці, так і на окремих його
етапах.
Вибір найбільш раціональних методів, прийомів
і засобів навчання, стимулювання й контролю оптимального впливу їх на кожному
етапі уроку, вибір, який забезпечує пізнавальну активність, поєднання різних
форм колективної й індивідуальної роботи на уроці і максимальну самостійність у
навчанні учнів.
Викортстання ІКТ.
Реалізація на уроці всіх дидактичних
принципів:
·
від
простого до складного (від відомого до невідомого);
·
від
конкретного до абстрактного;
·
від
загального до специфічного.
Створення
умов успішного навчання учнів.
Контент завантажено з ресурсу http://mkrmk.at.ua/poradu_molodomy.doc
Немає коментарів:
Дописати коментар