четвер, 22 жовтня 2015 р.

ДИДАКТИЧНІ  ВИМОГИ  ДО  СУЧАСНОГО  УРОКУ

Чітке формулювання освітніх завдань загалом і їх складових. Зв’язок з розвивальними й виховними завданнями уроку. Визначення місця даного уроку в загальній системі уроків.
Визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимоги навчальної програми й мети уроку,  з урахуванням рівня підготовки та підготовленості учнів.
Прогнозування рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок, як на уроці, так і на окремих його етапах.
Вибір найбільш раціональних методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання й контролю оптимального впливу їх на кожному етапі уроку, вибір, який забезпечує пізнавальну активність, поєднання різних форм колективної й індивідуальної роботи на уроці і максимальну самостійність у навчанні учнів.
Викортстання ІКТ.
Реалізація на уроці всіх дидактичних принципів:
·        від простого до складного (від відомого до невідомого);
·        від конкретного до абстрактного;
·        від загального до специфічного.

     Створення умов успішного навчання учнів.











Контент завантажено з ресурсу http://mkrmk.at.ua/poradu_molodomy.doc



Немає коментарів:

Дописати коментар