четвер, 22 жовтня 2015 р.



Англійська мова 5-9 класи   
загальноосвітні навчальні заклади

Клас
Компетенція
Зміст зауваження
Зміни
5
Лексична
Для тем «Подорож (загальні відомості про Велику Британію та Україну)» та «Рідне місто / село (місцезнаходження, основні історичні та культурні відомості)» відсутнє визначення відповідної лексики.
Додати «Назви складових частин Великої Британії та її визначних місць. Назви історичних пам’яток України. Назви споруд та місць громадського призначення.»
5
Граматична
У розділі «Прислівник» зазначено і наведено конкретні прислівники часу, але до зазначених частотних прислівників немає конкретного їх визначення.
Після слів: «Прислівник: частотні» в дужках додати  «(always, often, usually, sometimes, rarely, never)».
6
Тематика ситуативного спілкування.
Калька з російської: «Великобританія»
Замінити на «Велика Британія». 
6
Граматична
У розділі «Артикль» бракує назв його видів.
Перед словами «відсутність артиклю» додати «неозначений, означений».
6
Граматична

Оскільки у попередньому 5-му класі у розділі «Дієслово» зазначено одну видо-часову форму Present Perfect, яка є новою для вивчення, а  у  6 класі пропонується повторення видо-часових форм дієслова, які учні вивчали раніше (у тому числі й у початковій школі імпліцитно), за відсутності їх конкретного переліку бракує розуміння які саме видо-часові форми дієслова треба повторити.
Доцільно сформулювати:
Дієслово: Повторення видо-часових форм дієслова Present, Past, Future Simple; Present Continuous, Present Perfect. Структура going to.
7
Тематика ситуативного спілкування.
У цьому класі у тематичних блоках «Велика Британія» та «Україна» пропонується та сама тематика по Лондону та Києву, яка була й у 6 класі. Варто розширити зміст тематики, передбачивши знайомство з визначними місцями цих країн ширше (поза межами столиць).
Пропонується формулювання:
Визначні місця Великої Британії та України.
7
Лексична.
Блок теми «Охорона здоров’я» представлено ситуацією «відвідування лікаря». Визначення відповідної до теми лексики надано як «Назви медичних закладів», що не передає реальних потреб в оволодінні лексикою, необхідною для спілкування у цій ситуації.
Пропонується визначити лексику як:
Ознаки нездужання. Симптоми захворювання.
Форми лікувальних засобів.
7
Лексична.
У цьому класі вперше зустрічається тема «Кіно і театр». Отже, важливо навчити розуміти інформацію з афіші, розповісти про побачений фільм або виставу, повідомити свої враження від декорацій, гри акторів тощо. Але у лексичній компетенції зазначено «Елементи інтер’єру кінотеатру / театру». Такі деталі можна запропонувати для вивчення у закладах з поглибленим вивченням мови. Беручи до уваги двогодинне тижневе навантаження у загальноосвітніх закладах, вивчення цих лексичних одиниць на даному етапі недоцільне.
Прибрати зазначення лексики «Елементи інтер’єру кінотеатру / театру».
7
Граматична

Протягом усієї основної школи відсутня згадка про вивчення неозначених, відносних та заперечних займенників, вивчення яких входить до граматики рівня А2. Беручи до уваги відсутність вивчення нових видо-часових форм дієслова у цьому класі та достатній для вивчення цього матеріалу лінгвістичний досвід семикласників, вивчення цих займенників доцільно запропонувати на цьому етапі.
До блоку «Займенник» після наведених видів займенників додати:
Неозначені, відносні та заперечні займенники  (something, anything, everything, nothing, somebody, anybody, everybody, nobody)/
8
Тематика ситуативного навчання

У тематичному блоці «Я і мої друзі» зазначена одна тема для спілкування «друзі по листуванню». Надто вузька тема. Її варто розширити та усучаснити. Беручи до уваги, що листування є одним із засобів спілкування, можна пригадати усі популярні сучасні способи спілкування підлітків із друзями.
Пропоную сформулювати тематику так:
Я і мої друзі (спілкування з друзями по телефону, у соцмережах, листування)
8
Лексична

Беручи до уваги, що сьогодні ЗМІ (преса) – це не тільки друковані періодичні видання, варто зазначити лексику до цієї теми відповідно до сучасних реалій життя.
Слова «Періодичні видання» замінити на:
Періодичні друковані та інтернет-видання.
Інформаційні сайти.
8
Граматична

Протягом усієї основної школи відсутня згадка про вивчення видо-часової форми дієслова Past Continuous та Present Continuous в значенні майбутнього часу, вивчення яких входить до граматики рівня А2.
Блок «Дієслово» розпочати так:
Дієслово: Present Continuous в значенні майбутнього часу, Past Continuous Tense
8
Граматична

У загальноосвітній школі тему «Активний і пасивний стан» варто обмежити розглядом часів групи Simple та видо-часової форми Present Perfect, про що конкретно зазначити.
У блоці «Дієслово» цю тему сформулювати так:
Active and Passive Voice (Simple Tenses, Present Perfect Tense).

9
Тематика ситуативного навчання

Тему «Наука і технічний прогрес» представлено дуже вузько підтемою «відомі вчені та винахідники». Відомо, що сучасні технічні винаходи сьогодні здійснюють цілі корпорації і цю тему нецікаво розглядати без зв’язку із сучасними електронними технічними пристроями. Тому варто усучаснити тему, розширивши підтему.
Пропоную сформулювати тематику так:
Наука і технічний прогрес (Відомі вчені та винахідники. Сучасні електронні пристрої та гаджети.)
9
Лексична
Про інформаційні сайти в Інтернеті ми згадували у попередньому класі у зв’язку із темою ЗМІ (преса). Темі «Засоби масової інформації (Інтернет, телебачення і радіо, програми, улюблена радіо-/телепередача)» більше відповідатиме лексика, пов’язана із мультимедійними ресурсами інтернету.
Замінити позначення лексики «Сайти в інтернеті» на «Мультимедійні ресурси в інтернеті».
9
Лексична
Зазначеної лексики «Течії молодіжної культури» недостатньо для спілкування про молодіжну культуру.
Додати:
Популярні молодіжні тренди. Типи молодіжних організацій. Види молодіжних проектів.




Немає коментарів:

Дописати коментар