Англійська мова 5-9 класи
загальноосвітні навчальні заклади
|
|||
Клас
|
Компетенція
|
Зміст зауваження
|
Зміни
|
5
|
Лексична
|
Для тем
«Подорож (загальні відомості про Велику Британію та Україну)» та «Рідне місто
/ село (місцезнаходження, основні історичні та культурні відомості)» відсутнє
визначення відповідної лексики.
|
Додати «Назви складових частин Великої Британії та її визначних місць. Назви
історичних пам’яток України. Назви споруд та місць громадського призначення.»
|
5
|
Граматична
|
У розділі
«Прислівник» зазначено і наведено конкретні прислівники часу, але до
зазначених частотних прислівників немає конкретного їх визначення.
|
Після слів: «Прислівник: частотні» в дужках додати «(always, often, usually, sometimes, rarely, never)».
|
6
|
Тематика
ситуативного спілкування.
|
Калька з
російської: «Великобританія»
|
Замінити на «Велика Британія».
|
6
|
Граматична
|
У розділі
«Артикль» бракує назв його видів.
|
Перед словами «відсутність артиклю» додати «неозначений, означений».
|
6
|
Граматична
|
Оскільки у попередньому
5-му класі у розділі «Дієслово» зазначено одну видо-часову форму Present Perfect, яка є новою
для вивчення, а у 6 класі пропонується повторення видо-часових
форм дієслова, які учні вивчали раніше (у тому числі й у початковій школі
імпліцитно), за відсутності їх конкретного переліку бракує розуміння які саме
видо-часові форми дієслова треба повторити.
|
Доцільно сформулювати:
Дієслово: Повторення видо-часових форм дієслова Present, Past, Future Simple; Present Continuous, Present Perfect. Структура going to.
|
7
|
Тематика
ситуативного спілкування.
|
У цьому класі у
тематичних блоках «Велика Британія» та «Україна» пропонується та сама
тематика по Лондону та Києву, яка була й у 6 класі. Варто розширити зміст
тематики, передбачивши знайомство з визначними місцями цих країн ширше (поза
межами столиць).
|
Пропонується формулювання:
Визначні місця Великої Британії та України.
|
7
|
Лексична.
|
Блок теми
«Охорона здоров’я» представлено ситуацією «відвідування лікаря». Визначення
відповідної до теми лексики надано як «Назви медичних закладів», що не
передає реальних потреб в оволодінні лексикою, необхідною для спілкування у
цій ситуації.
|
Пропонується визначити лексику як:
Ознаки
нездужання. Симптоми захворювання.
Форми
лікувальних засобів.
|
7
|
Лексична.
|
У цьому класі
вперше зустрічається тема «Кіно і театр». Отже, важливо навчити розуміти
інформацію з афіші, розповісти про побачений фільм або виставу, повідомити
свої враження від декорацій, гри акторів тощо. Але у лексичній компетенції
зазначено «Елементи інтер’єру кінотеатру / театру». Такі деталі можна
запропонувати для вивчення у закладах з поглибленим вивченням мови. Беручи до
уваги двогодинне тижневе навантаження у загальноосвітніх закладах, вивчення
цих лексичних одиниць на даному етапі недоцільне.
|
Прибрати зазначення лексики «Елементи інтер’єру кінотеатру /
театру».
|
7
|
Граматична
|
Протягом усієї
основної школи відсутня згадка про вивчення неозначених, відносних та
заперечних займенників, вивчення яких входить до граматики рівня А2. Беручи
до уваги відсутність вивчення нових видо-часових форм дієслова у цьому класі та
достатній для вивчення цього матеріалу лінгвістичний досвід семикласників,
вивчення цих займенників доцільно запропонувати на цьому етапі.
|
До блоку «Займенник» після
наведених видів займенників додати:
Неозначені,
відносні та заперечні займенники
(something,
anything, everything, nothing, somebody, anybody, everybody, nobody)/
|
8
|
Тематика
ситуативного навчання
|
У тематичному
блоці «Я і мої друзі» зазначена одна тема для спілкування «друзі по
листуванню». Надто вузька тема. Її варто розширити та усучаснити. Беручи до
уваги, що листування є одним із засобів спілкування, можна пригадати усі
популярні сучасні способи спілкування підлітків із друзями.
|
Пропоную сформулювати тематику так:
Я і мої друзі (спілкування з друзями по телефону, у
соцмережах, листування)
|
8
|
Лексична
|
Беручи до
уваги, що сьогодні ЗМІ (преса) – це не тільки друковані періодичні видання,
варто зазначити лексику до цієї теми відповідно до сучасних реалій життя.
|
Слова «Періодичні видання» замінити на:
Періодичні
друковані та інтернет-видання.
Інформаційні
сайти.
|
8
|
Граматична
|
Протягом усієї
основної школи відсутня згадка про вивчення видо-часової форми дієслова Past
Continuous та Present Continuous в значенні майбутнього часу,
вивчення яких входить до граматики рівня А2.
|
Блок «Дієслово» розпочати так:
Дієслово: Present Continuous в значенні майбутнього часу, Past Continuous Tense …
|
8
|
Граматична
|
У
загальноосвітній школі тему «Активний і пасивний стан» варто обмежити
розглядом часів групи Simple та видо-часової форми Present Perfect, про що
конкретно зазначити.
|
У блоці «Дієслово» цю тему сформулювати так:
Active and
Passive Voice (Simple
Tenses, Present Perfect Tense).
|
9
|
Тематика
ситуативного навчання
|
Тему «Наука і
технічний прогрес» представлено дуже вузько підтемою «відомі вчені та
винахідники». Відомо, що сучасні технічні винаходи сьогодні здійснюють цілі
корпорації і цю тему нецікаво розглядати без зв’язку із сучасними
електронними технічними пристроями. Тому варто усучаснити тему, розширивши
підтему.
|
Пропоную сформулювати тематику так:
Наука і технічний прогрес (Відомі вчені та винахідники. Сучасні
електронні пристрої та гаджети.)
|
9
|
Лексична
|
Про
інформаційні сайти в Інтернеті ми згадували у попередньому класі у зв’язку із
темою ЗМІ (преса). Темі «Засоби масової інформації (Інтернет, телебачення і
радіо, програми, улюблена радіо-/телепередача)» більше відповідатиме лексика,
пов’язана із мультимедійними ресурсами інтернету.
|
Замінити позначення лексики «Сайти в інтернеті»
на «Мультимедійні
ресурси в інтернеті».
|
9
|
Лексична
|
Зазначеної
лексики «Течії молодіжної культури» недостатньо для спілкування про молодіжну
культуру.
|
Додати:
Популярні
молодіжні тренди. Типи молодіжних організацій. Види молодіжних проектів.
|
четвер, 22 жовтня 2015 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар