Англійська мова 1-4 класи
загальноосвітні навчальні заклади
|
|||
Клас
|
Компетенція
|
Зміст зауваження
|
Зміни
|
1
|
Лексична
|
словосполучення
«Члени родини» передбачає родинні зв’язки (тітка, двоюрідний брат тощо)
|
Варто змінити
на «Члени сім’ї».
|
1
|
Граматична
|
Спонукальні речення у стверджувальній та
заперечувальній формах. Stand up! Don’t stand up.
Діти ще тільки
сягають значень слів, що позначають дії. Заперечувальна форма буде
утруднювати розуміння команди.
|
Вилучити
заперечу вальну форму. Останнє речення сформулювати так:
«Спонукальні
речення у стверджувальній формі: Stand up. Stop it. Repeat, please.»
|
1
|
Соціокультурна
|
Беручи до уваги одногодинне навантаження, вік та
переважаючі рецептивно-репродуктивні види діяльності, не варто очікувати від
першокласника, щоб він був у змозі «обирати і вживати» відповідні до ситуації
фрази і слова.
|
У перших двох
пунктах слова «обирати і вживати» замінити на «розуміти і відтворювати».
|
1
|
Загальнонавчальна
|
Уміння
«співпрацювати у парі/групі» є недоречним для 1 класу. Неможливо навчити
цьому шестирічну дитину.
|
Оскільки у 1му
класі надаємо перевагу ігровим методам навчання, доцільно додати:
«співпрацювати з вчителем та
однокласниками під час гри».
|
2
|
Лексична
«Місяці»
|
Для семирічних
дітей складно буде вивчати такі слова як January, August etc.
|
Лексику з теми
«Місяці» варто забрати і перенести у наступний 3й клас.
Для 2 го класу достатньо вивчити пори року.
|
2
|
Граматична
Present Simple
|
У Present
Simple діти розглядають тільки дієслова to be, have/ have got вивчаючи їх конструкції у стверджувальних,
заперечувальних та питальних реченнях. Інші дієслова вони вивчають як лексику
у структурі I can… або у наказовому способі як команду чи інструкцію до гри, вправи…
|
Доцільно
змінити на:
Дієслово: to be, have/ have got у
Present Simple.
Модальне дієслово: can
(Це є доречним
з огляду на колонку «засоби вираження» і відповідає можливостям дітей).
|
2
|
Граматична
|
Додати вилучену
з 1 класу заперечувальну форму спонукальних речень.
|
В кінці
переліку граматичного матеріалу додати:
Спонукальні
речення у стверджувальній та заперечувальній формах. Stand up! Don’t stand up.
|
2
|
Загальнонавчальна
|
У зарубіжній та
вітчизняній методичній літературі стверджується, що навчати взаємодіяти учнів
на уроці треба розпочинати з роботи у парах. Враховуючи 2годинне тижневе
навантаження і можливості 7 річних дітей, уміння «співпрацювати у групі» у
цьому класі ще буде недосяжне.
|
Залишити як «співпрацювати
у парі».
|
3
|
Лексична
|
У 2му класі
було вилучено лексику «Місяці», яку варто запропонувати у цьому класі. Крім
того, доцільно додати лексику з теми «Погода» для того, щоб вони могли
елементарно описувати пору року чи місяць.
|
Додати «Місяці»,
а також «Погода».
|
3
|
Граматична
|
Як діти цього віку
можуть описувати пору року, погоду? (див.вище) Очевидно, що для цього варто
навчити конструкції безособового речення типу ‘It is warm in spring.
It is snowy in winter. etc”
|
З граматичної
компетенції для 4 класу варто забрати «Безособові
речення. It is sunny.» і додати до
граматичної компетенції у цьому, 3 класі.
|
3
|
Граматична
|
Для опанування
пропонується надто багато видо-часових форм дієслова.
|
Пропоную
перенести Future Simple до наступного
класу.
(Для цього року
для учнів достатньо буде засвоїти часові форми Present Simple та Past Simple, а також структуру There is / there are та модальні дієслова can, may, must.)
|
3
|
Граматична
«Прийменник»
|
З огляду на
тематику й лексичне наповнення у 3 класі вивчення прийменників over, across є недоцільним. Їх вивчення стає доречним у
наступному класі під час опанування матеріалом з лексикою «Населені пункти.
Види транспорту.» тощо
|
Вилучити
прийменники over, across
|
3
|
Граматична
«Прийменник»
|
Прийменники up, down не є прийменниками часу, як
зазначено. Треба виправити
помилку, додавши їх до прийменника напрямку.
|
Блок
«Прийменник» сформулювати так:
Прийменник:
місця (on, in,
under),
напрямку (to, up, down),
часу (before, after)
|
4
|
Граматична
|
З метою
розвантаження у 3му класі пропонувалося вилучити опанування структурами у
Future Simple та додати до граматичної
компетенції 4 класу
|
Додати Future
Simple
|
4
|
Граматична
|
Часова форма Present
Perfect є складною для розуміння і засвоєння у початковій школі при 2
год.тижневому навантаженні
|
Вилучити Present
Perfect з граматичної компетенції для цього класу.
|
4
|
Граматична
|
«Безособові речення. It is sunny.» зазначати у
цьому класі недоречно, оскільки цей тип речення пропонувався до розгляду раніше.
|
Забрати «Безособові речення. It is sunny.» (Було запропоновано у попередньому класі. Див.вище)
|
4
|
Засоби вираження
|
Немає жодного
засобу для демонстрації часової форми Future Simple або тематики «Подорож.
Транспорт», що пропонується у даному класі.
|
Додати як засіб
вираження речення, наприклад: He will go there by plane.
|
4
|
Лексична
|
Варто
упорядкувати тематику лексики.
|
Оскільки є
«Види дозвілля», виключити «Вільний час». Після «Населені пункти» додати
«Громадські споруди».
|
четвер, 22 жовтня 2015 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар