понеділок, 16 листопада 2015 р.

Моє кредо
Щоб побачити веселку,
треба пережити дощ!
Щоб доторкнутися до троянди,
треба відчути біль від її колючок
 на своїх долонях!
Щоб побачити результати своєї праці, треба вірити в себе, в дитину та в науку
і просто знати, що всьому свій час …


Перед кожним з нас постає вибір… Починаючи з дитинства. Спочатку все досить просто: ми вибираємо цукерку, іграшку чи домашнюю тваринку.
З роками вибір дещо ускладнюється: ми обираємо з ким дружити, кого слухати і що роботи. В цей час ми закінчуємо початкову, середню і старшу школи, а потім перед нами постає вибір…вибір професії. З цим буде повязане наше подальше життя.
          Я ніколи не жалкувала, що обрала професію вчителя. Були складнощі, тривоги, але поруч були діти з якими  забувала про все й намагалась віддати всю себе до останку… В школі я працюю вже 7 років. І дехто скаже, що це замало, щоб зрозуміти. Я впевнена, що без МОЇХ дітей, МОЄЇ школи та МОЇХ вчителів моє життя набуло зовсім інакшого сенсу…
          Все, що з нами трапляється – залежить від нас!
          Для чого створила цей блог? Хотілося б поділитися тим, що я роблю. Буду щиро рада, якщо для когось ці матеріали будуть корисні!
Ще давні римляни вважали, що вчитися гірко, а знати солодко. Але навіщо навчатися з гіркими та марними слізьми тому, чому можна вивчитися з посмішкою?
          Якщо цікаво побудувати урок, то корінь науки може змінити свій смак і навіть викликати у дітей здоровий апетит. Самовпевнено? Але ж це тільки спроба...
          На своїх уроках хотілося б побачити здивування, азарт,зацікавленість в очах дітей.
Ми прекрасно розуміємо, що те, що ми вивчаємо з задоволенням – забути не зможемо! То ж радості, творчої наснаги та задоволення від своєї праці!!!



1 коментар: